17 juli

- Frida
Har precis kommit hem från min underbaraste, har lagat god mat ihop och ätit smaskig efterrätt. Det var längesen jag haft sådan enorm beslutsångest över att åka någonstans, den ena säger "sjäälvklart åker vi" medans en annan säger "men, är det verkligen värt det"? Hade som sagt tänkt mig till Åsele marknad för att se vad det är för spännande, och eftersom min pojke varit där i flera år i rad så vet jag själv hur roligt han har haft det där.

Nog om det, som planerat så skulle vi ju till droskan igår men det slutade med att vi hamnade på TC. Det var grymt mycket folk, säkert dubbelt så mycket som på droskan och där spelades det bra musik och härligt folk var det.

Här kommer några bilder från gårkvällen som började @ my place.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0