28 juli!

- Linnéa

idag blev jag väckt av min mamma som ville ta en sväng på stan, så det blev en snabb runda med min bror och mamma. påvägen stötte jag på en dam som jag hjälpte, hon hade fel på synen och kunde inte se så bra, så jag hjälpte henne till närmsta postlåda där hon postade ett brev till frankrike!
senare mötte jag upp min syster för en runda i stan! med mig hem hade jag några smycken jag handlat!
nu har jag just sminkat min syster som strax ska ut. jag själv ska strax börja fixa mig, jag hade bara tänkt slänga in detta inlägg först!!

imorgon blir det en runda till i stan för att fixa det sista till min älsklings födelsedagspresent! han fyller nämligen år nu på fredag! och eftersom jag fyller år på söndag har vi kommit överens att vi ska fira ihop på lördag! vi ska bege oss till lycksele, gå på djurparken (jag har ännu inte sett en riktig älg trots att jag bor i norrland..), äta på restaurang och handla gudomliga bakelser på ett konditori! sen troligast övernattar vi i örträsk.
dagen där på, alltså på söndag ska vi ut i stugan för att äta gofika som min syster ska baka!



vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0