reina, rabin och emma!

- linnéa

igår var verkligen en stressig dag! det var många ärenden som skulle göras innan jag kunde ta mig iväg till jessica. tack vare min älsklings hjälp gick allt betydligt fortare så jag kunde hinna med allt!
hos jessica blev det förfest på hennes bakgård i det underbart varma vädret! därefter drog vi vidare till café göteborg(biljetterna hade fixats i sista sekund) som vi sett framemot.. jag säger bara, det är verkligen inget ställe att rekommendera...
vi stannade en timme sen blev det därifrån på en gång. trots detta slutade kvällen bra! jag och jessica satt uppe natten och pratade om allt och inget! och eftersom jag endast fick några få timmars sömn natten innan somnade jag genast.

nu sitter jag här i min runda säng och har just ätit mat som min bror lagat. här under dagen blir det städning, tvätt och vila som gäller! senare blir det av till minna, vi ska beställa hem käk och umgås! kvällen avslutas troligast i stan med jessica.


bilder från igår när jag, rabin, jessis och emma sitter på jessis bakgård!














vi hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0