3 juli

- Frida
Gårdagen bestod mestadels av att ligga framför tv'n och kolla på bra filmer. Efter ett tag började rastlösheten komma så stod inte längre ut av att bara ligga framför TV'n. Åkte vidare till pälski och där blev jag kvar resten av kvällen.

Vaknade, konstigt nog väldigt tidigt imorse eftersom att snuvan är ett h-vete på morgonen. Vaknade upp och gick ut med lillasyster och hoppade lite studsmatta, spelade kortspel och avslutade nyss med Alfapet.
Ska strax dra på mig kläder och fixa lite ärenden inför kvällen, &kvällen kommer bli awesommmmmmme kan jag lova er.

Vi hörs senare, blir nog dålig update med tanke på att jag ska till min farmor för att äta middag- det är nämligen Häggsjö festen som anordnas en gång varje år, och efter det blir det förfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0