5 juli, trevlig dag!

- Linnéa

uppdateringarna blir sämre ibland, det får tas! som ni säkert läste i fridast senaste inlägg så sågs vi igår! och som alltid hade vi massor att prata! det blev en runda i dannes bil som målats så fin! kvällen avslutades hos frida där jag färgade mitt hår, det var verkligen på tiden!

nu idag har jag först träffat min vän linda! vi tog en sväng ner på strömpilen där jag hittade lite smått och gott som fick följa med hem.
därefter blev det hem för middag. senare mötte jag upp en gammal klasskompis alexander som jag inte träffat på riktigt riktigt länge! det blev en promenad på närmare 3 timmar!  och eftersom vi inte setts på länge fanns det massor att prata om!

jag har ganska just kommit hem och nu blir det slösa lite framför datorn.



vi hörs mer imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0