babbel babbel och ännu mera babbel

- Frida
Å hej och hå vad längesen jag bloggade känns det som. Sitter nu i Daniels lägenhet med en hund i knäet och en katt nere vid fötterna medans han håller på att skura golvet. Jag och min älskling tog en riktig sovmorgon imorse, vilket verkligen behövdes. Efter att vi vaknat, handlat god frukost och gjort oss riktigt smarriga toast så åkte vi vidare till Daniels jobb för att fixa någonting med hans bil. Och när man väl är på marieberg är det väl klart att man måste svänga förbi godishuset? Dom har verkligen alla godissorter genom tiderna, godissorter som man åt när man var små har dom fortfarande kvar, vilket är underbart. Summan därefter slutade lite högre, men tur lönen kom igår!

Nu tänkte jag göra en liten kort sammanfattning av min helg so far:
I fredags jobbade jag först och främst till stängning, senare blev det vidare till Andreas för lite grillning- vilket var perfekt efter en hel dag på jobbet. Efter middagen åkte jag iväg till Samme för en massa mys. Igår jobbade jag också, men inte fullt lika länge så då blev det minigolf med ett skönt gäng och senare på kvällen blev det middag på TC. Dom hade sommarbuffé, vilket jag kan rekomendera starkt. Hinner inte skriva så mycket mer om kvällen faktiskt, men jag och älski kom hem kring fyra tiden inatt efter att ha varit ute och umgåtts med två av hans närmsta vänner. Vi gled dessutom i en sånhär lyxig bil, bland det grymmaste jag åkt. Känndes som att sitta i en fotölj, den var dessutom 7-sitsig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0