det har varit en underbar dag!

- Linnéa

jag hade räknat med att min älskling skulle komma hem runt 7 men det blev betydligt tidigare! vi har varit ifrån varandra 1 vecka och det första var att kasta sig i varandras famn! därefter var det dags för presentöppning!
och eftersom jag och min älskling har kommit överens om att vi ska fira varandra imorgon fick han bara en del presenter idag!
därefter blev det av till en restaurang med min älskling och hans familj, och av någon anledning hamnade vi alla i en ordentlig skratt attack mitt under maten! jag tror nog aldrig jag haft så kul när jag varit ute och ätit!

nu hade vi tänkt äta tårta och se på filmen " remember me" men vi får se hur det blir med det, för min älskling
har nämligen somnat, utmattad efter en lång jobbvecka!


studsmatta!

vi hörs igen på söndag! för imorgon blir det av till lycksele!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0