fantastiska sommar

- Frida
Det har även idag varit strålande sol, efter klockan passerat tolv någon gång. Kände då att det blev alldeles för varmt för att vistas utomhus utan att svalka sig så spontan som man är blev det direkt iväg till Kassjö för att bada. Det är så otroligt skönt i det vattnet, inte iskallt som det har en tendens att vara i havet & i älven.

Min eftermiddag har varit helt underbar, spenderats med min käraste och med min bror. Vi har grillat kött, majskolvar, hoppat studsmatta, spelat kubb och haft vattenkrig. En helt perfekt onsdag med andra ord!

Nu har jag just fått klartecken från världens bästa mami att hon är framme, så kan nu gå och lägga mig i lugn och ro. Håller på att somna sittandes, pratade även med min Linnéa i telefefonen i över två timmar ikväll så tiden bara rann iväg.
Imorgon blir det en tripp till farmor om vädret tillåter. Även bilder kommer imorgon, PUSS&godnatt.


bild från: google.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0