första doppet för i år!

- Linnéa

dagen idag har varit underbar! så fort jag vaknade slog jag en signal till frida, vi bestämde oss genast för att sola! det blev stek vid älven, och där låg vi tills vi kom på att vi skulle bada sofias hund! jag passade även på att ta mitt första dopp! jag är förvånad att det var så varmt i vattnet för att vara älven!

därefter blev det av till frida där jag tog mig en dusch. vi gjorde oss sedan i ordning för att bege oss till hanna&viktor för att äta middag ihop!

nu har jag just pratat med min älskling som kommer hem imorgon!<3 han har som sagt varit och arbetat en vecka i lycksele och imorgon kommer han hem!
vi planerar helgen för fullt!


anna och jag på hanna& viktors inflyttningsfest någon helg sedan!

nu hade jag tänkt ta mig något att äta!
vi hörs senare


Kommentarer
Postat av: malin

Fin du är Linnéa! :)

2010-07-11 @ 00:25:14
URL: http://maljn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0