i never gonna drop it!

- linnéa

igår var vi ett gäng som begav oss ut på tcs uteservering, vi satt där från 10 till 2! en riktigt trevlig kväll hade jag, så tack till er alla för en super kväll!!

nu idag har jag sprungit ärenden på stan med min syster och mamma! och inte hade jag räknat med denna värme! jag som trodde sommaren var över(?)
dum som jag var hade jag klätt på mig ordentligt och dessutom endast satt på mig svarta kläder.. nåja, jag lyckades överleva och nu sitter jag här vrålhungrig! jag ska bara snabbt slänga i mig någon mat, sen blir det att möta upp min vän jalley som just kommit hem från Bosnien!


att man kan sakna något så mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0