jag älskar detta väder!

- linnéa

igår blev det minigolf för första gången för i år! det hade inte kunnat bli bättre väder för det! solen gick nämligen inte ner förens 10 igår kväll!
jag verkligen älskar detta underbara väder!

nu idag har jag spenderat hela dagen med filippa! det var ett bra tag sen vi sågs så det var mycket att ta igen!
vi lagade mat, badade på nydala, tittade igenom gamla foton och filippa berättade om sin vecka på "peace and love"!
snacka om värme! det var ingen tvekan om att fara och bada! och såklart blir det bad imorgon igen, då ska jag till brännland med min vän frida.r och sebastian!!

nu hade jag tänkt sova, är super trött!
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0