kvällsinlägg! 30 juli

- Linnéa

eftersom min älskling somnat får det bli ett kvällsinlägg.
igår efter att jag fått nog av att plugga teori inför körkortet, började jag skissa på en tatuering. jag vet inte hur länge jag velat ha en, men det har aldrig blivit av för jag aldrig kommit på något bra, förens nu då!
för mig är det viktigt att den ska symboliser något och äntligen har jag bestämt mig på ett ungefär hur den ska se ut och sitta!
dock vet jag inte hur jag ska ta mig igenom själva tatueringen väl när jag gör den, som de flesta vet är jag livrädd för sprutor och nålar, så vi får se hur det går med tatueringen. men i och med att jag vill ha den så mycket så borde jag klara mig igenom det! jag har ju trotsallt en piercing som jag och frida tagit själv på mig..

hur den kommer se ut och vad den ska symbolisera för får ni reda på när den är helt klart, och när jag bokat tid för att göra den!

nu ska jag springa efter kudde och täcke, sen blir det att mysa ner sig till en film brevid sin älskling som för länge sedan somnat<3

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0