miss my baby!

- linnéa

det blev som sagt förfest hos minna idag, jag drack dock inte eftersom jag tog någon öl igår. jag var heller inte på humör för att dricka så jag tog det bara lungt!
det har varit så otroligt varmt idag att jag nästan tappat aptiten helt, som tur var lyckades jag få i mig lite mat senare på dagen!

nu ska jag egentligen ha mött upp malin och naima från min klass men eftersom jag har migrän och magont nöjde jag mig med förfest. jag skulle även tagit en runda med sara och min syster i stan men det får bli någon annan gång!

imorgon ska jag och bada med jessica, dock vet jag inte riktigt hur det kommer bli med det, såg nämligen just på vädret att det ska regna imorgon... det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa!
imorgon ska jag även med jessicas syster på hennes cheerleadingträning, hon vill så gärna att jag ska komma och kolla och självklart ska jag göra det!


vill att min älskling ska komma hem, saknar honom så!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0