resa till turkiet i september med älsklingen!!

- Linnéa

nu är det bara 1 dag kvar på jobbet sen är det slut på det roliga.. jag kan inte förstå att tiden har gått så fort, 3 veckor har redan susat förbi!

imorgon är det fredag och då blir det troligast sommardroskan med några vänner. krogen passar bra som start på ett sommarlov, blir som inte lov förens imorgon eftersom jag jobbat tills nu!

nu ska jag och min älskling svänga förbi affären sen blir det mys!

sist men INTE minst, jag och min älskling har bokat en resa till alanya 2 veckor i september!!!!

åh vad jag ser framemot detta!!!!



vi hörs mer imorgon!





Kommentarer
Postat av: simone

Ser helt underbart ut :D

2010-07-02 @ 11:18:41
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0