sick

- Frida
Jag kan inte påstå att jag kommer tillbaka till bloggandet med ett bättre humör än tidigare imorse. Jag kan inte förstå att förkylningen kunde uppstå så fort, kände inte av någontin alls igår men imorse satte det igång. Fryser fem minuter och svettas sen fem minuter igen, och så håller det på hela tiden. Har nu tagit mig upp ur sängen, fått i mig lite mat och tagit en ipren. Jag älskar ipren för övrigt, det fungerar så himla bra när man har feber. (och ja, ni läste rätt- har feber.)

Ska ligga inne från morgon till kväll fram tills lördag hade jag tänkt, så får hoppas att iaf febern är borta innan dess. Hade så gärna gjort något på fredagen också, men gäller att prioritera helt enkelt.

Hoppas att läget är bättre för er!
Ge mig hemskt gärna filmtips på: komedi, romantisk komedi eller thriller.

Nu ska jag be någon av mina underbara vänner att köra mig till närmsta affär för att handla vattenmelon och jordbubbar. Känner inte så stort sug efter någonting annat!

Kommentarer
Postat av: NEEMEE

SVAR:

Hej, gällande den koreanska modet för killar. Gå in på tradera och så finns det under herrkläder. Just VEM som säljer dessa vet jag inte...men det är en och samma person och det NYA plagg.

2010-07-01 @ 19:21:39
URL: http://neemee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan allt bra med dig?:)

2010-07-01 @ 21:35:37
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/
Postat av: Miranda M.

HEJ! =) vilken underbar fantastisk blogg du har :]

ta en titt på min nystarta blogg kanske?

Jag skriver om en massa intressanta saker!

(förlåt om du redan fått detta)

2010-07-02 @ 09:37:33
URL: http://mirandaland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0