sol och bad!

- Linnéa

jag och min älskling steg upp 9 imorse för att uttnyttja det fina vädret! vi plockade med oss en filt och vatten och gick sedan ut i solen. mitt i allt kom vi på att det skulle vara skönt att bada, så vi har nu bestämt oss för att dra på umelagun! jag kan inte minnas sist jag var där, jag måste varit riktigt liten för det var så länge sedan!
men först ska vi en snabbis förbi mig för lämna lite saker till min syster och höra om hon och hennes pojkvän ska med och bada!


vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: filliz

ahhh, minnen från somrarna 03/04/05 då vi taggade umelagun liiiite för mycket haha, minns du?



är du ledig nu förresten, eller hur ser det ut? jag har fått jobb och har inskolning på tisdag. jag lär väl få schemat till veckan så när jag fått det SKA vi bestämma en hel jävla dag att ses!!!



ha det så bra tills dess, kramar

2010-07-11 @ 13:52:12
URL: http://filippen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0