summer lovin

- Frida
Det här är tredje gången jag skriver om det här inlägget- kan inte med den här datorn och jag är dessutom väldigt sugen på att bara lägga mig och somna eftersom att jag ska upp och jobba imorgon.

Som ni säkert märker, så försöker jag ta vara på varje dag som går den här sommaren- vilket resulterar i sämre uppdatering. Hoppas att ni tar hänsyn till detta!

Dagen idag har spenderats med min farmor och bror, vi har varit runt på flera affärer i, och utanför stan för att fixa en massa ärenden.
Vi blev sen kvar där tills klockan blev elva någonting, så har nästan just hunnit hem och ska strax lägga mig igen. Tycker för övrigt synd om min bubbe som ligger hemma och är sjuk, så det blir att pussa och ta hand om honom medans han är sjuk.

Imorgon vankas det partaj, ännnu oklart om det blir Vännäs eller Droskan- frågan är ju mina vänneer. Det hade varit roligt vilket som, så vi ser väl vad majoriteten tycker i det fallet!
Tänkte nu lägga in lite bilder från Daniels telefon från dagarna som gått här i Juli månad:













Nu dör batteriet om fyra minuter, så ciiiao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0