underbart ljuvliga sommardagar!

- Linnéa

dagen igår var som en riktigt sommardag ska vara! jag och jessi solade på hennes bakgård med en drink i handen!
jessi mixade ihop en drink på vodka, granatäpple och jordgubbs juice,  färska äpplen och lime!
min älskling som varit borta och jobbat hämtade senare upp mig, och eftersom vi båda var trötta blev det sova nästan med detsamma!!

idag har vi varit förbi ett ställe och monterat in min älskling fälgar, varit en sväng förbi brännland och ätit en massa jordgubbar!

nu hade vi just tänkt åka till öträsk där det blir fiske!



vi hörs mer imorgon


Kommentarer
Postat av: Reina

Tack min käraste för en underbar dag !!! fulländad lycka haha! loved it ! ses imrn ? måste ner på stan o hämta ut mina brillor o så ! om de e sol kan vi ju lägga oss o sola på kajen !? Puss

2010-07-08 @ 20:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0