vi är på gång

- Frida
Dagen började med en lång och skön sovmorgon, för att senare dra sig ner mot staden. Mötte upp Hanna för lunch på TC och senare kom även Linnéa ner på stan. Kom hem med en ny ögonskugga, en t-shirt och en klänning/tunika som jag suktat ett bra tag efter. Kvällen har spenderats hos min pojkvän, och senare blev det kvällshäng med en nära vän som åker iväg till Stockholm i en vecka imorgon.  

På tal om imorgon, det kommer bli en hektisk dag har jag kommit fram till. Jobbar från morgonen till stängning och sen blir det hem för middag och senare hämta min ÄLSKADE MAMMAAAAAA som kommer hem imorgon!!!!!! Efter att ha tagit ikapp tiden man missat tillsammans med henne så bär det av till TC med mina finaste brudar!

För övrigt så är Piteå och Lycksele nu spikat, det blir Piteå to-lör morgon då jag sätter mig på första bästa buss in till stan för att duscha m.m och sen vidare till Lycksele. Man lever bara en gång, glöm aldrig det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0