underbar helg

- Frida
ÅH så irriterande, jag hade skrivit två stycken inlägg igår och inget av dom har kommit upp på bloggen.

Hur som helst, lördagen blev hur bra som helst, bäst folket och bäst musiken helt enkelt. Hade skrivit så långt om hela lördagen igår, så nu tappar jag helt orken till att skriva om det igen.
Igår blev det bara att ta det lugnt, åkte till Evelina för att sen ligga på en filt i det härliga vädret för att prata och spela kort. Senare på kvällen träffade jag älski och sen Linnéa. Kommer för övrigt inte ihåg när jag var med linnéa själv, sist så det var verkligen lyckat att träffa min käraste igen!

Här är lite bilder från dagarna som gått:




























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0