14 juni

- Frida
Idag är väl egentligen första dagen av ledigheten, och det var väldigt skönt att få sova ut imorse. Angelica ringde och väckte mig, men lika gla' är jag för de, annars hade jag nog sovit alldeles för länge. Kastade mig upp och iväg för att äta lunch med min bror, och vilket väder det är ute.. Det spöregnade när vi var ute- men det ser ut som att det börjat lugna ner sig nu iaf, som tur är.

Jag ska nu fixa med studentbilderna, har inte kollat igenom dom ännu- men ska göra det på bara någon sekund. Efter jag kollat bilderna hade jag tänkt kolla på STEP UP (första filmen) som jag ännu inte tagit mig tid att kolla på, är ju helt förtjust i tvåan, så hoppas ettan är snäppet bättre.

Ikväll blir det bara hemmamys med Hanna, ska äta onyttigt och se på någon bra film. Perfekt i det här vädret!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0