17 juni

- Frida
Det var lite små jobbigt att kliva upp imorse när man absolut inte är van vid att göra det, men klagar definitivt inte. Direkt jag jobbat klart på strömpilen så ringde dom från city och frågade om jag ville jobba hos dom. Så det var bara raka vägen in till stan för att jobba till stängning. Skönt att komma igång igen, efter nåra dagars ledighet!

Hanna ville att jag skulle följa med ut ikväll, och jag var väldigt sugen att framförallt fira lönebeskedet som kom- MEN jag måste ta min sömn och mitt jobb i förväg. Med det jag jobbar med funkar det inte att komma slö, man ska vara på topp varje dag. Inte sant?

Så det får bli en annan gång, nu ska jag kolla utlandsresor & sen är det sängen som gäller.



/En Glad Frida

Kommentarer
Postat av: peterthaclown

bra du inte är ute på vardagar och dricker upp dina pengar! sparasparaspara;)

2010-06-18 @ 12:22:09
Postat av: peterthaclown

bra du inte är ute mitt i veckan och dricker upp din pengar! sparasparaspara;)

2010-06-18 @ 12:23:11
Postat av: peterthaclown

oops, råka visst bli lite dubbelt!;)

2010-06-18 @ 12:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0