20 juni

- Frida
Gårdagen blev mycket lyckad, från start till slut. Kom dock isäng ganska sent, vilket resulterade i en lång sovmorgon för min del. Trots det tråkiga vädret igår så grillade vi på för fullt, det blev väldigt gott och kvällen fortsatte sedan med en massa prat. Kvällen avslutades hos Daniel där det var lite efterfest. Bilder kommer upp inom kort, har inte sladden här hos min far så det får komma en liten bild bomb sen med bilder från tre olika tillfällen den här veckan.

Jag var kanske inte den enda, men jag såg faktiskt inte hela det kunglia bröllopet igår, såg cirka en timme av det hela så tänkte därför kolla lite andra olika delar från bröllopet. Det var ju så vackeert!!!

Ikväll blir det däremot fiske för hela slanten!


ens hår ska även färgas inom en snar, snar framtid>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0