5 juni

- Frida
Jag kan väl först säga; vilka otroligt fina bilder linnéa lagt upp här i bloggen från balen. Helt otroligt!
Nu är balen över och det är mest fokus på stuuuuuuuuudenten, vi har även våran avslutningsbal för niorna dagen innan vår egen student. Ser fram emot det enormt.

Gårkvällen blev hur bra som helst, och idag mår jag som förtjänat. Kvällen började hemma hos daniel, det blev en väldigt sen middag så allt blev senare än vi trodde i planeringen. Vi kom oss inte ner på stan förens klockan blev efter tolv någon gång. Det var inte alls mycket folk på den båten, så dom stängde ca 50 minuter efter att vi kom ombord. Linnéa och Krille åkte då hem, och efter det fortsatte halva gänget över på andra båten som dessvärre hade 23+ som åldersgräns. Vi stannade där inne ett tag, tills vi insåg att vi var kanske lite för unga för att hänga där.

Då blev det mat på max, träffade på min honey som jobbade och sen stapplade jag innanför dörren efter fyra någongång.

Nu väntar jag bara på att min bror ska piggna till lite så ska vi åka och hälsa på världens bästa farmor.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0