8 juni

- Frida
Det känns som att det var en evighet sen jag skrev, men det var trots allt bara någon dag sen. Det har verkligen varit fullt upp för mig den här veckan, och även förra helgen. Att sitta vid datorn har aldrig hunnits med, så därav dålig update från min sida.

Igår hade vi en liten klassfest om man säger så, det blev mer än vad jag hade förväntat mig. Kom hem kring tre tiden, och tackar verkligen alla för en helt perfekt kväll. Imorse när jag vaknade fick jag dock känna på det, då fick jag ta smällen om man säger så. Hade inte tänkt ta mig upp till brännbollen, men till sist så gjorde jag det ändå. Det var riktigt fint väder idag, så det var helt perfekt att vi hade brännbollen just idag.

Imorgon gäller det, då har vi vår slutgiltiga avslutninsbal för niorna, vilket jag ser fram emot riktigt mycket. Men, vi får helt enkelt höras imorgon om det finns tid till det, för nu ska jag sova!

Just det, slänger in två bilder på emmas dobbermann-valp som hon köpte i helgen. Snacka om att man smälte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0