bilder från midsommar!

- Linnéa

ledsen för den dåliga uppdateringen under helgen! jag tänkte börja med att säga att jag hade en super trevlig helg tillsammans med min älskling i hans stuga i Örträsk. det blev brännboll, fest och fiske!

nu idag blev det först jobb från 6 till 3. snacka om att solen stekte på! jag har nämligen bränt mig i ansiktet.. jag glömde helt bort att smörja in mig idag innan jobbet..  och eftersom mestadels av mitt arbete består av att vara ute blir man lätt bränd men sen brun som tur är!
efter jobbet blev det av till jessica! där har jag spenderat hela dagen och kvällen! vi planerade lite inför helgen och så färgade jag hennes hår.





nu har jag just fått i mig middag, riktigt sen middag.
och eftersom jag ska upp och jobba imorgon måste jag hoppa i säng bums! så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0