en trött linnéa!

- Linnéa

snacka om att det var en tuff men rolig dag på jobbet idag! jag och grabbarna grus var på en soptipp hela dagen och sorterade en suuuper hög med saker som måste vara väck innan tisdag nästa vecka! vi hann såklart inte klart eftersom det är helt otroligt mycket saker som ska sorteras! mitt i allt började det regna så det var bara att sätta på sig regnkläder! eftersom mina arbetskamrater är super roliga&trevliga blir allt mycket roligare och tiden går mycket snabbare än om man skulle arbetat själv!

imorgon är det lördag och då ska jag och min älskling fira vår 1 års dag! vi firar imorgon eftersom själva 1 års dagen är på måndag nästa vecka, så det passar mycket bättre att fira på en lördag!
jag har iallafall just blivit klar med en chokladtårta och en äppelpaj, och nu blir det strax sängen!


vi hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0