i follow behind you and protect you

- Linnéa

jag som älskar att baka och laga mat blev super glad när jag igår fick kokböcker av min älskling!<3
det blev såklart direkt hem för att baka och jag har redan hunnit prova 3 recept från böckerna!

idag blir det av till min mammas väns stuga! jag hoppas det finns ställen där man kan fiska, för jag är nämligen sugen på att fiska! jag som endast fått upp musslor i år måste snart få upp en fisk..

en sak jag måste se till idag är att iiinte komma i säng för sent idag! det är nämligen min första dag på sommarjobbet imorgon! jag måste se till att vara super pigg, ska vara där redan vi 06:00.

nu hade jag tänkt göra i ordning lite mat som ska tas med till stugana sen handla jordgubbar!




vi hörs senare!




Kommentarer
Postat av: alex

fin du va i klänningen linnea:D

2010-06-13 @ 16:41:26
URL: http://alexaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0