jobb!

- Linnéa

jobbet idag var minst lika tufft som i fredags, dock var det inte regn idag som i fredags utan det har varit strålande sol hela dagen! allt blir automatiskt mycket tuffar när min migrän dyker upp, det är inte så konstigt med tanke på att jag jobbat ute i solen hela dagen! brun blir man iallafall!!
även om arbetet ibland är tufft flyter det mestadels på bra, humöret hålls uppe av de roliga arbetskamraterna!

direkt jag kom hem upptäckte jag att jag hade fått post, och det var inte vilken post som helt, utan det var de efterlängtade bilderna från balen! när balen hölls fick man tillsammans med sin partner gå in i ett enskilt rum för att fotas och det är nu dessa bilder som kommit!

jag ska försöka skanna in dessa bilder i datorn så jag kan lägga upp fotot här i bloggen!

nu ska jag och min bror strax börja med maten, tur det för jag är vrålhungrig!


aldrig ska man klaga på strålande sol!
jag och christina på studenten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0