rund och go!

- Linnéa

de 2 senaste dagarna har jag spenderat med jessi och rabin! första dagen blev det en sväng på stan ihop sen blev det av till jessi där vi pratade om alla gamla minnen vi har ihop! det är helt otroligt vad mycket kul man gjort ihop!
idag har vi legat nere vid kajen hela dagen och solat (jag hoppas på att få se lite färg på mig imorgon då jag vaknat!)

jag har även fått köpa jessis gamla säng som jag alltid velat ha! en rund säng!! hon ska helt göra om sitt rum och vill då även passa på att köpa en ny säng, så hon sålde sin gamla till mig!
så nu ikväll har jag och min älskling städat den med en "vatten dammsugare", typ en vattentvätt som man kan tex kan använda när man ska rengöra sängar och liknande. den fungerade super bra!



imorgon blir det av till min älsklings stuga! där ska vi stanna till kvällen då vi ska tillbaka till stan för fest! det är 2 vänner till oss som har inflyttnings fest!

nu ska jag mysa ner mig med min älskling!


Kommentarer
Postat av: reina

Nu har jag hittat THE BED! hahah den ska va THE ONE AND ONLY ! får visa dig nån dag. blir dyrt bara sänen 5 lax galet. haha aja ! HA KUL BABU

2010-06-25 @ 00:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0