underbar helg

- Frida
Det fanns ingen tid för bloggning igår, eftersom att jag för det första verkligen sov ut för att sen göra mig redo inför kvällen som spenderades i bjurholm/örträsk. Hela den här helgen har varit helt underbaar, hade inte kunnat önska mer. Örträsk var över mina förväntningar och jag älskar stämningen och folket där.

Eftersom att jag fick skjuts hem från bjurholm så var jag inte hemma förens strax efter fyra någongång. Så jag har nog egentligen fått för lite sömn- men man måste ju ta vara på dagarna. Inte sant?

Ska nu iväg och äta på subway med evelina, senare ikväll kommer bubben hem!

Försökte få in bilder till datorn, men lyckas absolut inte.. datorn är på tok för seg för det
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0