underbara älskling<3

- Linnéa

imorse när jag vaknade halv 5 såg det inte alls ut att bli bra väder, så jag klädde på mig ordentligt. jag satte på mig en ylletröja.. hur smart var det då(?) inte smart alls kan jag säga! för det var över 20 grader idag!! det har varit helt otroligt bra väder så en massa färg har man fått! dock har jag bränt mig en del också.. så innan jag lägger mig ska jag se till att smörja in mig med "after sun"!

min underbara älskling dök upp på mitt jobb idag från ingenstans med grädde och jordgubbar! det kunde inte blivit bättre, kanon väder och min älskling kom med jordgubbar!<3

nu ska jag förbi en matbutik sen blir det bums sängen!



vi hörs mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0