underbart taggad!

- Linnéa

snacka om att det har varit en stressig dag idag! men sånt får man ta för det är ju faktiskt dagen innan den stora dagen, stuuuuuuudenteeeeen!
det känns skönt att allt är klappat och klart inför imorgon!

min kväll har bestått av att hjälpa till att göra i ordning niornas bal som de har ikväll!
jag säger bara, gaaaaaalet vilket drag det var! helt otroligt hur 9orna släppte loss!
dock kunde jag bara stanna halva kvällen för jag fick super ont i magen, så det blev en promenad hem.

nu har jag och min bror just hjälpt till med att göra klart den sista maten inför imorgon!
smaskens!!!

nu ska jag baka ännu mer tills imorgon!
vi hörs!


jag och min älskling på balen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0