13 juni

- Frida
Idag är nog första dagen, eller kvällen som jag bara kan sitta ner vid min dator och bara göra ingenting. Kolla runt lite bloggar, halv kolla på TV'n och äta massvis med godis.
Igår drog jag, samme och daniel iväg till farmor där vi spenderade hela dagen. Vi hade det så sjukt roligt, vi körde fyrhjuling, jag körde bil, det smälldes smällare, det spelades kort och mycket mer. Hade tyvärr inget batteri i kameran igår, så tog därför inga bilder alls.

Nu däremot sitter batteriet i kameraladdaren, och jag hoppas på att hitta kamerasladden tills imorgon så ska jag göra en bildbomb här i bloggen. Min bror som hade min kamera på studenten tog nämligen över 300 bilder. Tills vidare så tänkte jag bjuda på bilder som mina kära klasskompisar har tagit:














bilder tagna från; angelica & http://febervals.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0