6 juni

- Frida
Igår mådde jag väl inte helt hundra, med tanke på hur få timmar jag sov under natten. Men, sånt är livet hörni!
Det blev en heldag hos farmor igår, helt underbart. Vi körde upp på "berget" och jag fick prova köra daniels 360. Snacka om adrenalinkicken jag får av att köra bil, jag blir hur taggad som helst och vill aldrig sluta köra. Jag tror att vi körde cirka två mil, och på den streckan hann jag köra över en orm. Det är ännu oklart om ormen hade kvar huvudet efter, ville nämligen inte gå fram till den eftersom att ormar är min absolut största fobi.

Efter en heldag hos farmor så åkte jag vidare till s, åkte senare ut med min bror och fick se en brand. Vi var först på plats, inte en enda brandbil eller polis hade då hunnit till platsen. Snacka om bra tajming!
























Nu ska jag iväg och träffa Emil & Martina. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0