WHEELS

- Frida
Den här dagen har helt och hållet svischat förbi, har knappt hunnit med. Tog mig en riktig sovmorgon och sen åkte jag ner på stan för att träffa angie. Lämnade även min dator på skolan, ett sista avsked med andra ord. Känns väldigt tomt att inte längre ha en egen dator. Får ut och söka en ny helt enkelt!

Kvällen har bestått av mycket skratt, målnin och glassätande. Har nämligen fixat daniel's bil inför wheels. Vi är ett gäng som ska åka i den, och nu har vi målat den och gjort den fin. Bilder kommer upp inom kort, (daniel har bilderna på sin mobil.)

Nu hade jag tänkt på något sätt ta mig till min mor för att hämta en laddare till min telefon, blir nämligen svårt att ställa väckaren om det inte finns någon ström i den, och ännu svårare för mina jobbarkollegor att få tag i mig om dom behöver hjälp.

NÄ, nu måste jag ta mig härifrån, vi hörs!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0