13 mars

- Frida
Det blev inte många timmars sömn inatt, jag somnade kring fyra och jag tror att samuel somnade runt fem. Katterna har varit helt tokiga, speedade hela natten och det har resulterat i att Musse nu får bo hos några andra under tiden dom är i Hemavan. Det är tråkigt, men samtidigt vill vi inte riskera att någon av dom gör sig illa. Musse är en busig kattunge som vill busa medans Sonja tycker det blir lite väl mycket och säger ifrån.

När vi väl tog oss upp imorse gjorde vi iordning en rejäl lunch, och tog oss sen ut i det fina vädret. Jag har hunnit fota en del idag också, men när jag väl fotade så var solen i moln- så typiskt.

Nu ska jag kolla in senaste gossip girl och andra avenyn& ikväll blir det schlager- har inte rktigt hunnit med alla bidrag så därför känns det aktuellt att se finalen ikväll. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0