15mars

- Frida
Idag var första dagen i skolan efter lovet, och det blev en mjukstart- hade endast bild och klassråd. Mellan foto och klassrådet drog jag och Lillemor upp till strömpilen. Jag hittade mig en skinnjacka, lite "kortare" modell som dom allra flesta jackor ska se ut det här året. Sen hittade jag en supersnygg tight klänning/linne som var gräddvit med spets. SUPERsnygg, kan verkligen tänka mig den till ett par brunbrända ben och skinnjackan till. Eftersom att jag så länge har spanat efter en sån jacka så var det verkligen perfekt att den fanns där, det var dessutom sista storleken och sista jackan som hängde kvar så det var nog menat att jag skulle köpa just den. Efter jag slutade skolan drog jag ner på stan för att hänga med Benjamin&Hanna.

Nu ska jag gå iväg och möta min fina sandra, vi ska snacka ikapp lite och sen är det bio som gäller för våran del. Vi ska se romantik-filmen "Remember me" med, ingen annan än Robert Pattinsson. Det ska bli spännande att se den, har hört och läst mycket bra om den.


Kommentarer
Postat av: Ida

Oj förlåt linnea, jag såg det inte! Vi tränar tisdag och torsdag, som vanligt. Det är jag evelyn och frida, plus alla andra som var juniorer :)

2010-03-16 @ 12:12:52
URL: http://cheerleaderida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0