16mars

- Frida
Efter skolan idag drog jag och Hanna upp till strömpilen och kikade. Det finns så sjukt mycket som man bara måste ha, men pengarna räcker inte alltid till allt man vill köpa här i världen. Har även börjat spara lite pengar varje månad, så att jag har pengar till kommande utlandsresa. Är så galet sugen på att dra iväg till t.ex Turkiet så pengar behöver sparas om man säger så. Sen ska ju Stockholm självklart besökas också, även då krävs pengarna.

Nästan direkt jag kom hem ringde Sofia och frågade om jag ville haka på och hämta Musse. Självklart följde jag med henne. Dock gillar han inte riktigt att åka bil, men tur att det inte var en alltför lång bilresa för honom.

Nu ska jag ta tag i PLUGG, sen ska jag iväg och fixa Linnéas hår.
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0