21mars

- Frida
Vilket underbart vädet det har varit idag, vaknade upp kring tio och hade då bestämt att träna med lillemor. Jag kände mig väldigt krasslig när jag precis vaknat (förkylning på G), men efter ett tag så blev det bara bättre och bättre.

Jag bestämde mig för att gå en lång promenad istället för hårdträning på gymmet, det slutade med att jag hamnade hos farmor. Det blev en promenad med Butch från farmor och runt hela sjön vilket resulterade en promenad på drygt fyra kilometer- daniel mätte "längden" i km på fyrhjulingen;).

Det var riktigt uppfriskande med en lång promenad i det underbara vädret, solen sken så starkt att mitt ansikte känns överhettat just nu. Butch var också väldigt nöjd efter en lång promenad med hans små ben.

Blev kvar där tills sex tiden, spelade en massa kort och hade det bara allmänt skönt ute på landet. När jag kom hem så slängde jag i mig mat för att sen åka till bror min för att se blåsningen.
DET var alltså min dag väldigt bra beskrivet, hoppas att alla andra också har tagit del av det finfina vädret. Nu är det läggdags, tidig morgon imorn!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0