22mars

- Frida
Det var verkligen jobbigt att ta sig upp ur sängen imorse, men när man har tagit det stora steget att ha tagit sig upp ur sin varma och sköna säng så går resten ganska bra. Drog mig verkligen så länge som det var möjligt!

Nu sitter jag på skolan och har haft första lektionen i Affärsjuridik, nytt ämne som kommer hålla i sig fram tills studenten. Någonting som är ett litet minus för måndagar är att vi har håltimme i tre timmar. För att göra så mycket av håltimmen så har jag tänkt sätta igång och börja plugga lite. Får se vad man får gjort den här tiden på morgonen/dagen!

Hade även mer än gärna tagit mig ut i det underbara vädret, det är skinande sol och det smälter bara mer och mer ute vilket är helt underbart. Något som gör mig lite deppig är att det sägs ska snöa till veckan också- vilket jag hoppas till gudarna att det inte kommer göra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0