24mars

- Frida
Jag måste verkligen komma isäng vid tio tiden, det går så mycket bättre att ta sig upp på morgonen då. Dagen började med marknadsföring, en genomgång genom hela lektionen vilket på ett sätt är skönt så att man bara kan sitta och lyssna.

Nu har vi grafisk kommunikation, ska jobba med en annonsbild som ska redovisas nästa vecka. Man ska alltså berätta om struktur, granssnitt, design, budskap osv.

Efter skolan ska vi dela ut lite flyers utanför bla kvantum, till välgöenhetsgalan som ska hållas väldigt snart!

Som dom flesta kanske har förstått så älskar jag sandaler på sommaren, beställde mitt fjärde par igår. Ja, fjärde par-men det är det absolut skönaste att ha under sommaren, på stranden, när man strosar runt på stan eller grillfesten. Dom passar till alla tillfällen, och igår klickade jag hem ett par som sticker ut ur mängen, fick inspiration från Kenza, som har ett par likadana.

från have2have


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0