28mars

- Frida
Allt känns verkligen fel när man ställer fram klockan till sommartid. Det känns som att den här dagen har gått väldigt fort, somnade väldigt sent och väcktes av att linnéa ringde och väckte mig kring tolv tiden. Hasade mig upp ur sängen och drog på mig mjukis kläder och inväntade besök av henne! Dagen gick väldigt fort, hips som haps så var klockan redan 20.00. Antar att det är så när man har tusen saker att prata om!

Nu har jag precis varit ute och käkat en pizza bit från statoil greenzone, det var faktiskt bättre än vad jag hade vågat hoppas på!

Nu ska jag kolla in lite bloggar och sen hade jag faktiskt tänkt sova. TACK förresten till alla för fredagens bravader, det var awesomeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0