30 mars

- Frida
Oj, vilken lång dag det har varit idag. Vaknade klockan sju och har varit i skolan fram tills klockan 21. Som jag nämnt tidigare så hade vi våran insamlingskväll ikväll, det gick mycket bättre än väntat måste jag faktiskt säga. Dock känner jag mig helt slut just nu, och hade gärna lagt mig för att sova men har ett prov imorgon så jag måste läsa på det lite mer med tanke på att jag knappt hunnit med det.

Imorgon är sista dagen sen är det PÅSKlov, åh vad skönt det ska bli. Verkligen perfekt tillfälle, har dock lite plugg att göra över påsk men bara att få sova ut lite längre på dagarna gör ju saker genast bättre.

Nu ska jag fortsätta plugga & även lägga upp lite bilder från kvällens gång:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0