5 mars

- Frida
Nu har jag äntligenfått sportlov, dock jobbar jag hela helgen men sen har jag en heel vecka ledigt så jag iaf får sova ut. Imorgon vankas partaj, får ta det rätt lugnt med tanke på att jag ska upp och jobba klockan elva dagen där på.

Vilket strålande, fantastiskt väder det är ute idag. Det är strålande sol och snön smälter och smälter. Jag ska söka och söka sommarjobb (förutom lindex) och blir det så att jag jobbar större delen av sommaren så kommer jag spara ihop pengar och den som har pengar just då får haka med på en utlandsresa. Kommer bli tokig om jag inte får sola och bada dom dagar det är strålande sol ute.

Nu hade jag tänkt vila lite innan jag börjar, natti.




en uttråkad frida just nu^

Kommentarer
Postat av: Amanda

den sitter as bra, tajt som fan :D haha. men det är stretch tyg vilket är underbart,

jaa, tisdag kommer bli awesome :D

2010-03-06 @ 07:13:48
URL: http://amandahagglund.blogg.se/
Postat av: Amanda

jag beställde s 8 vilket är st 36 :) jag har st. 34 eller 36, och jag tycker att de satt as perffa :D men annars är det ju 4=32,6=34, 8=36, 10=38 osv :D

2010-03-07 @ 20:26:47
URL: http://amaandajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0