9 mars

- Frida
Godmorgon säger man väl denhär tiden? Vaknade av att jobbet ringde och ville att jag skulle jobba 13-19 och eftersom att vi verkligen har sett fram emot den här kvällen så var jag tvungen att säga att jag kunde jobba, men inte så länge. Så vi löste det så att jag endast jobbar till fyra, vilket blir kanonbra.

Nu sitter jag i lugn och ro och dricker grönt te och försöker värma upp min röst lite. Känns som att det är förkylning på G, vilket det har kännts som väldigt väldigt länge nu.

Näe, nu ska jag hoppa in i bilen- träning som gäller med hannie. Idag blir det simning+träning!



det är lite småroligt att sitta vid mammas dator måste jag påstå! hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0