antes födelsedag!

- Linnéa

trots att det var mycket som skulle hinnas med idag fick vi nästan allt gjort! vi hann just i tid med tårtan innan det var dags för middag. jag och min pojkväns familj åt på den thailändska restaurangen "amphigas". jag har alltid varit sugen på att testa thailändska mat efter allt min thailänska vän pratat om det! jag hade ingen aning om att vi ens hade en sådan restaurang i umeå. måste säga att det smakade riktigt bra! därefter blev det hembakad tårta som jag och min älskling lagat!





dock hann vi inte med skridskor men det får bli imorgon efter tandläkaren! man kan som sagt inte alltid hinna med allt!

nu blir det ett avsnitt av prison break!
hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0