det var på tiden!

- linnéa

kvällen igår slutade med stukad fot och blåslagna ben.. min vän frida hade blivit less i fötterna av allt dansande så hon plockade av sig sina klackar just innan vi skulle ut. planen var att jag skulle bära henne på min rygg till bilen, men allt gick så snabbt att jag inte hann med att hon hoppade ut på min rygg så vi föll framlänges. om det är någon som undrar så mår jag i stort sett bra, det är bara foten som värker lite. otur dock att det var samma fot som jag skadat 2 gånger tidigare..
ingen bra idé att bära någon på ryggen när man har klackar på sig!




kvällen i sig var mycket trevlig! det var bara slutet som fick mig att tappa humöret totalt!

nu blir det ben&jerry´s och CSI miami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0