GRATTIS ANGELICA

- Frida
Skulle nog påstå att det har gått rätt bra att plugga idag, när man verkligen har bestämt sig för att plugga så är det bara att sätta igång- sen brukar det rulla på.

Var iväg till Jennifer för att käka middag från subway vilket uppskattades skarpt, men hann bara komma innanför dörren så ringer Angelica (som jag för övrigt varit väldigt orolig för) och säger att jag ska gå till ica hedlunda för att hon ville prata med mig. Då visar det sig att hon har tagit KÖRKORTEEEEEET! Inte konstigt hon har varit lite sneaky den senaste tiden! ;)

Näe, nu ska jag ta och plugga ett tag till sen hade jag tänkt se nya säsongen av top model som börjar klockan åtta. Längesen man såg det, så det kan bli spännande.


så, grattis igen stumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0