great feeling

- linnéa

tåkigt att det har börjat snö igen fast det är iofs toppen väder för skridskor! jag, bull, matte, eik, linda och min pojkvän ska nämligen efter middagen åka skridskor! jag gav det som förslag och efter middagen blir det av! det ska bli kul att se hur det slutar för mig, jag är nämligen inte så stadig på skridskor, tur att man iallafall har många att stödja sig på!

efter åket så ska jag yttligare försöka bli lite ljusare i håret. frida slängde för några veckor sen i lite slingor så nu är det dags igen. känner för lite förändrig + att sommaren är påväg så lite ljusare hår ska nog inte sitta fel.
nu ska jag snart ner på stan för att leta färg. vi hörs senare!


inte långt kvar nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0